Lánzase a imaxe do proxecto UNISF como representación da cooperación entre as Universidades da Eurorrexión Galiza-Norte de Portugal

A imaxe corporativa de Universidade sem Fronteiras, proxecto cofinanciado polo Fondo Europeo de Desenvolvimento Rexional FEDER no marco do programa Interreg V A España – Portugal (POCTEP) 2014-2020, é resultado do traballo do deseñador gráfico Miguel Balseiro, que soubo plasmar o espírito do proxecto neste logo que a partir deste momento será a imaxe insignia de todo o proxecto.

Sobre o seu simbolismo, isto é o que nos indica: "En la construcción de esta imagen corporativa tenemos dos bloques de diferente tonalidad verde, que identifican la Eurorregión Galicia - Norte de Portugal, a través de su paisaje característico. La intersección de estas dos figuras dá como resultado una nueva tonalidad verdosa que simboliza la fuerza de la unión. El color verde es también un guiño al cuidado del medio ambiente, que siempre es necesario tener presente desde las instituciones más vanguardistas. En el interior de esta forma, encontramos una línea blanca que une 6 puntos. Las 6 universidades que conforman la UNISF. La órbita que dibujan es irregular, representando la singularidad de la riqueza de cada uno de los campus, que aún siendo diferentes, orbitan atraídos por una fuerza común. La tipografía en negro nos acerca a la sobriedad, y la imagen representa el espacio creativo".